گزارش عملکرد کتابخانه دندانپزشکی در نیمه دوم سال 1400 (pdf)
1- برگزاری وبینارهای توانمندسازی پژوهشی
- برگزاری وبینار آموزشی نرم افزار MICROSOFT TEAMS
- برگزاری کارگاه آموزش نرم افزار رفرنس نویسی اندنوت ٢۰
- برگزاری وبینارآموزش نرمافزار رفرنسنویسی Mendeley برای دانشجویان دانشکده بهداشت در قالب واحد درسی
2- ارائه مشاوره اطلاعاتی و راهنمایی به اعضاء و پژوهشگران به صورت تلفنی و از طریق شبکه های اجتماعی
3 - برگزاری مراسم هفته کتاب و جشن روز کتاب و کتابدار
4- تهیه منابع مورد نیاز مراجعین، همچنین ارسال لیست مقاله ، کتب الکترونیکی وچکیده پایان نامه ومنابع مورد درخواست بصورت الکترونیکی
5- ارائه خدمات مرجع و مشاوره اطلاعاتی به صورت آنلاین و حضوری با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی
6-آماده سازی پایاننامههای جدید به صورت روزآمد و دسترسپذیر نمودن آنها در نرم افزار با هدف کاهش مراجعه حضوری به کتابخانه
7- بهروزرسانی محیط دسترسی مشترک شبکه (Share point) بمنظور دانلود منابع مفید جهت دانشجویان و پژوهشگران
8- اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری اخبار مربوط به حوزه پژوهش و برگزاری وبینارها و...، از طریق کانال اخبار کتابخانه دانشکده دندانپزشکی و روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی به پژوهشگران
9- اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری اخبار مربوط به حوزه پژوهش و برگزاری وبینارها، فیلم های آموزشی و...، از طریق صفحه کتابخانه دانشکده دندانپزشکی در اینستاگرام
10- خرید فاز دوم کتاب های فرهنگی و آماده سازی آنها جهت بهره روی مراجه کنندگان کتابخانه
11-افزایش ساعات کار سالن های مطالعه دانشکده تا ساعت 20، با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی
12- انجام فرایند وجین همزمان با ایام هفته کتاب
13- طراحی و ایجاد فرم نیازسنجی کارگاههای آموزشی پژوهشی کتابخانه
14- تهیه لیست منابع جدید و به روز دندانپزشکی جهت خرید سالانه
15- شرکت در جلسه شورای تخصصی کتابخانه ها در تاریخ 16/12/1400
16- آماده سازی و فهرست نویسی منابع اهدایی و افزودن به مجموعه
17- ورود اطلاعات و آماده سازی پایان نامه های فارغ التحصیلان اخیر به نرم افزار آذرسا
18- به روز رسانی وب سایت کتابخانه مطابق با برنامه عملیاتی وزارت بهداشت
19- پیگیری انجام تغییر و بهینه کردن فضای فیزیکی کتابخانه